torsdag 25. november 2010

Det nærmer seg slutten på et semester....

og jeg har ikke fått blogget noenting. Her ligger det to utkast, men de er blitt gamle. Jeg får vise litt av hva som er laget i løpet av sommeren:

I sommer var Lise og jeg på besøk hos Elisabeth (Lapp-Elisa) noen dager. Hyggelig selskap, flott nytt sted i gamle Lennartsfors skole, med butikk, kurslokaler og overnattingsmuligheter. Vi koste oss virkelig med mat, vin og sang, ææhh kanskje ikke det siste, men mye latter ble det jo - OG søm og handel i tillegg - selvfølgelig!

Her er noe av det jeg fikk sydd disse dagene. UFO-jobbing stod på tapetet det meste av tiden:

Her et teppe til meg selv, der toppen ble sydd ferdig  i de nye kurslokalene hos Lapp-Elisa:
Teppe til Kenneth som jeg fikk sydd rammene på hos Lise i Rømskog, kvelden før vi dro til Elisabeth:
Og til slutt ferdig med toppen til en juleduk med log cabin - skåret ved hjelp av LogCabin -linjal - et supert redskap:

Det får bli nok for i dag, flere bilder en annen dag :)

Bortsett fra dette da: vi tok oss en tur for å se på slusene. På vei tilbake oppdaget vi slusevokterboligen, og Lise og jeg var skjønt enig om at dette hadde vært stedet å bo - og pekte ut hvert vårt hus :)
Sjarmerende ikke sant!

Da blir det kvelden her - og jeg leser videre til eksamen :)

Ha en flott førjulstid!

Anne

3 kommentarer:

  1. Der vil jeg også bo! ;-)))
    Lekre tepper du har sydd! Utrolig hva du rekker i tillegg til studiene.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Gudveig! Teppene her har vært UFO'er så de ble ikke gjort på en gang... :)

    SvarSlett
  3. Så fine tepper du har sydd! Ikke rart at du ikke har fått blogget :) Æ e imponert!
    Et fint sted og bo ja, men nå som det er så kaldt om dagen, tenker jeg på at det ville nok blitt litt kaldt fra vannet..
    Lykke til med lesing!

    SvarSlett