søndag 28. november 2010

Litt flere bilder fra i sommer....

I sommer ble det ikke så mye tid på Larkollen, men vi fikk i hvertfall en uke sammen med svigerinne, svigermor og tre herlige nevøer. Her er et bilde fra vår tradisjonelle sommertur til Sverige - her på en strand utenfor Strømstad:

En soldag i Strømstad

Min kjære svigerinne fylte år i juni. Vi pleier ikke å gi hverandre gaver, men i år fylte hun halvveis til rundt tall og jeg fikk brått lyst til å sy en veske til henne:


I august var jeg hos Sigrun på hytta deres i Skjeberg og der koste vi oss med symaskin, vin og omgivelsene. Flott hytte, fin utsikt og herlige omgivelser. Her gjennom vinduet inn i stue/ kjøkken, utsikten og ute på tur:
  
Litt uklart med speiling av trærne rundt
Kveldsstemningen er det intet å klage på!










Ut på tur !

Det ble litt søm også. Sigrun holdt på med blokker til dette teppe, som kan ses på hennes blogg og jeg fikk sydd ferdig tre vesker jeg hadde gjort klart hos Lapp-Elisa og begynte å sy på Larkollen:

Et trekløver av samme modell! Den midterste er solgt,

...denne har jeg beholdt selv...

..og det har jeg gjort med denne også :)

Inne i mellom dette, var Kenneth og jeg på Vestlandstur, men det får komme med neste gang!

Ha en flott førjulstid !

Hyggelig at du stakk innom!

Anne

2 kommentarer:

  1. Så fine vesker! Flotte stoff og stilig sammensetning! Heldig svigerinne. Og lett å forstå at du fikk solgt den i midten, også at du beholdt de to andre..
    Så fint det så ut å være med Sigrun på hytta da! Det er topp med slike turer,- sammen med likesinnede..

    Tenk er det virkelig slik om sommeren, jeg syns kjenner varmen helt hit. Og det kan jammen trenges, her er det kjempkaldt og stømprisene kjempehøye.. Fyrer på spreng og koser meg i ovnskroken. Ha det fint i førjulstia!

    SvarSlett
  2. .... og tuuuusen takk for snill kommentar på englevingeønsket mitt. Du er nå jammen kjempegod! *veldig varm og glad inni*

    SvarSlett