mandag 8. februar 2010

Eksamen er i gang...!

Ja, nå er jeg i gang, men hadde lyst til å legge inn et par bilder av hvordan noe av forberedelsestiden har vært. Jeg deltok på sy-sammen i Follo quiltelag forrige søndag, der bl.a Laila fikk sydd ferdig med toppen til et rosa teppe - kjempesøtt!

Jeg hadde funnet alle mine stygge blå stoffer, samt mange lyse stoffer og skåret 6"x6" og 3 1/4" x 3 1/4" til et teppe som Kenneth skal få.



I går tok jeg meg lesefri og var en tur på Galleri Vanntårnet, der det er medlemsutstilling om dagen. Min mor er utstilt der med flere av sine kunstverk i keramikk. Jeg savnet det tekstile innslaget, så kanskje siden en gang..!?!

I går kveld tok jeg meg tid til å sitte ved symaskinen igjen og det blå teppet begynner å likne på noe. 30 blokker er ferdige... Nå gjenstår bare å pusle og sy de sammen og fnne ut av rammer, med bl.a. Flying Geese.


Det hadde ikke vært dumt å innta en slik posisjon......


 men det får bli til helga....! 

 Nei, nå får jeg gå tilbake til eksamensoppgaven... Full konsentrasjon i 4 døgn :o)

Hyggelig at du kikket innom!

Ha en flott uke!

Anne

1 kommentar:

  1. Teppe til kenneth blir veldig bra. Spennende å se hvordan det blir med ramme....
    God bedring og lykke til med eksamen. Godt å se at du har litt regresjon i egoets tjeneste innimellom slagene.

    SvarSlett